I’m going: niet direct een voor de hand liggende naam voor een geurtje. Toch is dit de naam van de nieuwe geurlijn voor mannen en vrouwen van Puma. Waarom? Omdat de geuren zich richten op de jonge, ‘ik-gerichte’ generatie, die barsten van de energie en weten wat ze van het leven willen, aldus Puma.
Een opvallende naam… dat geeft vast ook een opvallende geur! Nou, opvallend, nee, dat niet. De damesgeur is zoetig, met veel fruit en bloemen, maar in het hart ook warm en houtachtig. Niks nieuws of spectaculairs, wél erg lekker en geschikt voor iedere dag. Voor de herengeur geldt eigenlijk hetzelfde: de pittige en frisse, maar uiteindelijk ook warme en licht zoete geur is niet heel bijzonder, maar wel prima voor ‘casual’ momenten.
Wat beide geuren gemeen hebben is de stoot energie die zij uitstralen. Met name vlak na het aanbrengen zijn zij superfris en stimulerend, fijn om de dag mee te beginnen. Na een uurtje is de ergste frisheid verdwenen, en duikt de uiteindelijk, wat warmere geur op, waarmee je prima de dag doorkomt. Een slimme, niet al te dure, geur dus: de eau de toilettes beginnen al bij 15 euro. Leuk detail: de flacons zijn geinspireerd op batterijen, om het ‘energie’ effect nog eens extra te benadrukken. O.a. te koop via Drogisterij.net.