Catrice introduceert deze maand een flink aantal nieuwe producten, en wij hebben er een aantal voor je getest. Eén ding is duidelijk: het draait allemaal om kleur!
Om met kleur te kunnen spelen, moet de basis goed zijn. Daar helpt de nieuwe Prime And Fine – Translucent Loose Powder (5,49 euro) prima bij. Dit losse poeder is in de verpakking wit van kleur, maar op je huid volledig transparant. Een prima basis voor je make-up, waardoor glans geen kans krijgt en je make-up een stuk makkelijker aan te brengen is. Een goede basis is het halve werk, en met dit fijne poeder heb je zeker eer van je werk!
Intensif‘eye Wet & Dry Shadow (3,79 euro) is een zogenaamde ‘gebakken’ oogschaduw, en dat werkt weer net wat anders dan een (meer gebruikt) geperste variant. Ze zijn er in 6 kleuren, wij testten de Charly’s Chocolate Factory, die zoals de naam al doet vermoeden chocoladebruin is. Een mooie basiskleur, die je zowel subtiel (droog) als diep en intens (vochtig) aan kunt brengen. Heerlijk om mee te experimenteren, dankzij de lichte glinstering zullen je ogen mooi stralen.
Je ogen maak je helemaal af met de nieuwe Volume Plus + Length Mascara (3,49 euro). Een heerlijk betaalbare mascara die zijn werk prima doet. In de formule zijn 3D-nylonvezels verwerkt, kleine ‘haartjes’ die je wimperharen direct extra volume geven. Makkelijk in gebruik, brengt mooi aan en blijft prima zitten.
De Colour Show – Colour & Stay Lip Gloss (3,79 euro) is er dit seizoen in 2 nieuwe, kleurrijke tinten. Wij bekeken de Flirty Fuchsia, een in de verpakking bijna fluorachtige tint roze, die op je lippen echter vooral voor een prachtige, zwoele glans zorgt. Een mooie lichtreflecterende gloss die wel wat plakkerig is, maar niet snel zijn kleur verliest.
Ultimate Shine – Lip Colour is een lipstick (3,99 euro) die je lippen in de nieuwste modekleuren hult. Neem de Kiss Kiss Hibiskiss, 1 van de 5 nieuwe kleuren in het assortiment. Intens roze, voor lippen die een statement mogen vormen. Wij houden van de zachte textuur en intense kleur, die mooi kleurt bij met name felle tinten kleding als groen, geel en hardblauw. En laten de winkels daar nu eens vol mee hangen!
De Ultimate Nail Lacquer (2,49 euro) van Catrice bestaat altijd uit de allerbeste modekleuren. Dit seizoen zijn er 18 nieuwe kleuren, met klinkende namen. Hoe vind je bijvoorbeeld Dulce & Havanna, de tint die wij getest hebben? Deze chocoladebruine nagellak is mooi romig van kleur, en dekt je nagels perfect. Twee laagjes zorgen voor het mooiste, en behoorlijk duurzame effect. Bruin past goed bij zowel de felle als de pasteltinten die je de komende maanden veel ziet qua kleding, dus dit is een mooie ‘investering’!.
Alle producten van Catrice zijn heerlijk betaalbaar én precies in de huidige trendkleuren. Heerlijk om je nieuwe voorjaarsoutfit compleet te maken met de nieuwste kleuren make-up, zonder daar krom voor te hoeven liggen. De producten van Catrice koop je bij Kruidvat.
Ik ben erg benieuwd naar de intensif eye oogschaduws!