The Body Shop schakelde voor haar nieuwe voorjaarsmake-up Brush With Fashion het London Collega of Fashion in, waar studenten een ontwerp voor de verpakkingen konden inzenden. Het winnende ontwerp van Katarina Voloder is een make-upschets van een oog, lippen en een make-upkwast. Opvallend en stoer, een beetje rock chic!
De producten, limited editions, passen perfect bij het voorjaar en de nieuwe fashiontrends. Veel roze op de wangen, lippen en ogen, maar ook veel aandacht voor een goede basis en veel leuke accessoires. Wij hebben een tweetal producten, de Tailored Cheek Tint en de Limited Collection for the Eyes wat nader voor je bekeken.
De Limited Collection for the Eyes (24 euro), een oogschaduwpalette met 4 kleuren en een oogpotloodje, is er in 2 tinten: een matte, beigeachtige uitvoering als ook een wat gewaagdere set met roze, zwart en glitter. Deze laatste hebben wij getest. De roze tint is erg licht en prima om op je hele ooglid aan te brengen. Accenten breng je goed aan met de ultrazwarte, matte tint en de parelmoer witte tinten, terwijl de zilveren oogschaduw voor opvalende details kan zorgen. Het zwarte oogpotloodje maakt het geheel af, en zorgt ervoor dat je een zeer compleet, maar compact setje voor deze lente hebt.
Met de Tailored Cheek Tint (12 euro) kun je toveren! Dit handige tubetje lijkt een transparante gel te bevatten, maar eenmaal met het borsteltje op je huid aangebracht verandert de kleur in zachtroze. Dé perfecte kleur voor een lentefris blosje, dat je hiermee dus ook in een handomdraai tevoorschijn tovert. Echt zeer het proberen waard!
ook toevallig ik heb me gek gezogd naar de bodyshop en ook gevonden.maar nu ineens bij live style deze reclame.kan geen toeval zijn.schrijf me direct in.petra.
ook toevallig ik heb me gek gezogd naar de bodyshop en ook gevonden.maar nu ineens bij live style deze reclame.kan geen toeval zijn.schrijf me direct in.petra.