Als er één product de afgelopen tijd herontdekt is, dan is dat wel droogshampoo. Reden voor Batiste om deze zomer drie limited editions te lanceren.
Droogshampoo had jarenlang een suffig imago. Hartstikke zonde eigenlijk, want het is een heel handig product om te gebruiken tussen de wasbeurten door. Spuiten, goed inmasseren, uitborstelen, en je haar barst weer van het volume. Weg vettige haaraanzet of uitgezakte coupe, je haar is weer handelbaar en fris genoeg om nog een dagje of avondje mee te kunnen.
Ons favoriete merk droogshampoo is zonder twijfel Batiste. Vanwege de simpelweg goed werkende producten, maar zeker ook door de verpakkingen met een retro randje. Die verpakkingen zijn deze zomer extra leuk dankzij de limited editions die je alleen al wegens hun looks zou willen hebben.
Zo is daar Wild, met trendy dierenprintje en een tikkie exotische geur, met musk, hout en vanille, aangevuld met een vleugje kokos. Daarmee ziet je haar er niet alleen goed uit, het ruikt zelfs nog beter! Dat is ook het geval als je de hele lieve Cherry variant kiest, die je haar naar frisse kersen laat ruiken. Mjammie! De Graffiti variant tenslotte is zoetig, maar zeker ook stoer.
Deze limited editions kosten slechts 4,57 euro, en zijn van week 29 t/m week 32 in beperkte oplage te koop bij 365 geselecteerde Kruidvat filialen.
die kersen lijkt mij wel lekker ruiken! verpakking is zeker weten mooi/leuk :D
Batiste is ook absoluut mijn favoriete merk! Andere merken vallen erbij in het niet.